Jag är ju såld på Nicolai Dunger, det vet vi ju.
Den här låten hade jag dock missat och vid första lyssningen tänkte jag bara att det är då märkligt att inte låten skrivits och gjorts förut. Den är komplett.
Jag smälter. Smälter. Smälter.
http://www.youtube.com/watch?v=VxThJqTavQ0&feature=related
ÅR 1998-99 - SPORTTJÄNST-ÄGAREN UPPMANAR MIG TILL SUECIDE - DRÄNK DIG HÄNG
DIG ... ...
-
*HATSTÄMMNING I MÖNSTERÅS*
Huvudrubriken ovan berättar om att den som* ägde butiken "Sporttjänst" i
slutet av 1990-talet *inte bara sålde sportartiklar, ...
2 dagar sedan
