Numera lyssnar jag inte på radioföljetongen, det har inte passat in när jag jobbar. Dessutom har jag blivit ganska besviken på de böcker som blivit sända. Men nu har jag fått nys om att det är en av mina bästa böcker man kan lyssna på varje vardag 11.35 eller i repris på kvällen.
"Din stund på jorden"
Moberg är en av mina största idoler. Det är han, Thorsten Flinck och Sabina.
Har ni inget bättre för er kan man förstås webba fram äldre avsnitt på sr.se
Gör det!
ÅR 1998-99 - SPORTTJÄNST-ÄGAREN UPPMANAR MIG TILL SUECIDE - DRÄNK DIG HÄNG
DIG ... ...
-
*HATSTÄMMNING I MÖNSTERÅS*
Huvudrubriken ovan berättar om att den som* ägde butiken "Sporttjänst" i
slutet av 1990-talet *inte bara sålde sportartiklar, ...
2 dagar sedan



