torsdag 28 juli 2011

Upptäckt

Numera lyssnar jag inte på radioföljetongen, det har inte passat in när jag jobbar. Dessutom har jag blivit ganska besviken på de böcker som blivit sända. Men nu har jag fått nys om att det är en av mina bästa böcker man kan lyssna på varje vardag 11.35 eller i repris på kvällen.
"Din stund på jorden"

Moberg är en av mina största idoler. Det är han, Thorsten Flinck och Sabina.
Har ni inget bättre för er kan man förstås webba fram äldre avsnitt på sr.se
Gör det!

3 kommentarer:

  1. Så, du har kommit hem från sossepartianhängarnas anbefallda obligatoriska pilgrimsresa till Sveriges av sossar skapade "Gaza".
    Förstår att du vill glömma/fly från dina hemska upplevelser där i judeförföljaren och USA-hataren Reepaluus drömhelvete här i Sverige genom att lyssna på W Moberg:s "Din stund på jorden".

    Tänkte framöver åka upp till dina trakter, när har du möjlighet att visa upp dig.

    SvaraRadera
  2. Elin, nu får du allt ta av dig pekfingerbandagen och skicka iväg en förklarande kommentar till farbror Bert!
    Vill veta vad du har för hyss för dig, det kan väl inte vara så galet att du har blivit så nerkärad i din HTC så att du ägnar all din tid åt att smeka dess silikonhala kontaktyta.

    Bert

    SvaraRadera