Återigen ska svenska folket visa sin välvilja och engagemang.
Jag tycker visst att det är beundransvärt och initiativrikt att pizzeria Acapulco ska skänka måndagens totala inkomst till Haiti, men är det inte bedrövligt att folk tycker att de bidragit med ekonomiskt stöd när de får en PIZZA för det? Det är Acapulco som gör insatsen, västerviksborna får en chans att trycka i sig en pizza en måndag.
Med risk för att framstå som självgod och präktig kan jag meddela att jag och Assar kommer att gå dit med pengar för åtminstone två pizzor, men utan att ta med oss något därifrån. Hoppas alla godhjärtade människor åtminstone passar på att dricksa rejält!
ÅR 1998-99 - SPORTTJÄNST-ÄGAREN UPPMANAR MIG TILL SUECIDE - DRÄNK DIG HÄNG
DIG ... ...
-
*HATSTÄMMNING I MÖNSTERÅS*
Huvudrubriken ovan berättar om att den som* ägde butiken "Sporttjänst" i
slutet av 1990-talet *inte bara sålde sportartiklar, ...
2 dagar sedan
