Nu ska här bloggas.
Undrar hur länge jag håller mig aktiv och någorlunda strukturerad....
Ni som känner mig vet ju att jag gärna noterar och retar mig på saker. Fast jag tycker att det är kul, det är inte så att jag är som en kontrollbehovsspäckad portvaktstant. Inte än.
Nu ska jag börja med att plocka in några talande bilder, så det blir lite fart på bloggen. Sen kanske jag berättar om hur det var i helgen, när jag var på vernissage i Sigtuna, min bror, stick-gurun och globetrottern Ivar ställer nämligen ut sina alster där.
"Ho ho ja ja...." som min Assar hävdade att ugglor säger.
ÅR 1998-99 - SPORTTJÄNST-ÄGAREN UPPMANAR MIG TILL SUECIDE - DRÄNK DIG HÄNG
DIG ... ...
-
*HATSTÄMMNING I MÖNSTERÅS*
Huvudrubriken ovan berättar om att den som* ägde butiken "Sporttjänst" i
slutet av 1990-talet *inte bara sålde sportartiklar, ...
2 dagar sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar