Behöver jag nämna att det gäller Västervikstidningen?
Knivman vill ha Leif Silbersky
En 19-årig man från Linköping åtalas för olovligt innehav av kniv på Spötorget i Västervik. Mannen kräver nu att få stjärnadvokaten Leif Silbersky som offentlig försvarare.
Det var den 13 juli 2008 som polisen ertappade östgöten med att bära kniv på offentlig plats "trots att detta inte varit befogat".
ÅR 1998-99 - SPORTTJÄNST-ÄGAREN UPPMANAR MIG TILL SUECIDE - DRÄNK DIG HÄNG
DIG ... ...
-
*HATSTÄMMNING I MÖNSTERÅS*
Huvudrubriken ovan berättar om att den som* ägde butiken "Sporttjänst" i
slutet av 1990-talet *inte bara sålde sportartiklar, ...
2 dagar sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar